Η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού δημιουργήθηκε λόγω της εμφάνισης και του έργου του Παντοδύναμου Θεού, της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού Χριστού, του Χριστού των εσχάτων ημερών. Ιδρύθηκε εξ ολοκλήρου προσωπικά από τον Παντοδύναμο Θεό, και σίγουρα δεν δημιουργήθηκε από κανέναν άνθρωπο. Το ποίμνιο του Θεού ακούει τη φωνή Του. Μέσα από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού αναγνωρίζουμε ότι όλα τα λόγια που εκφράζει ο Παντοδύναμος Θεός είναι η αλήθεια κι η φωνή του Θεού.

菜单栏

ΑΡΧΙΚΗ

Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Το μονοπάτι… (4)

Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού

Το ότι οι άνθρωποι μπορούν να ανακαλύψουν την ομορφιά του Θεού, να αναζητήσουν την οδό της αγάπης για τον Θεό στην εποχή αυτή και το ότι είναι πρόθυμοι να αποδεχτούν τη άσκηση της βασιλείας του σήμερα – όλα αυτά είναι η χάρη του Θεού και, ακόμη περισσότερο, είναι Εκείνος που εξυψώνει την ανθρωπότητα. Όποτε το σκέφτομαι αυτό, νιώθω έντονα την ομορφιά του Θεού. Είναι πράγματι ότι ο Θεός μάς αγαπά. Διαφορετικά, ποιος θα μπορούσε να ανακαλύψει την ομορφιά Του;
Μόνο απ’ αυτό βλέπω ότι όλο αυτό το έργο γίνεται προσωπικά από τον ίδιο τον Θεό, και ότι οι άνθρωποι καθοδηγούνται και κατευθύνονται από τον Θεό. Ευχαριστώ τον Θεό γι’ αυτό, και θα ήθελα οι αδελφοί και οι αδελφές Μου να υμνήσουν τον Θεό μαζί Μου: «Όλη η δόξα ανήκει σ’ Εσένα, τον υπέρτατο Θεό τον ίδιο! Είθε η δόξα Σου να πολλαπλασιαστεί και να αποκαλυφθεί σε όσους από εμάς έχουν επιλεχθεί και αποκτηθεί από Σένα». Έχω αποκτήσει διαφώτιση απ’ τον Θεό – προ των αιώνων, ο Θεός μάς είχε ήδη προορίσει και ήθελε να μας αποκτήσει τις έσχατες ημέρες, επιτρέποντας, έτσι, σε όλα τα πράγματα στο σύμπαν να δουν, μέσα από εμάς, τη δόξα του Θεού στην ολότητά της. Έτσι, είμαστε η αποκρυστάλλωση των έξι χιλιάδων ετών του σχεδίου διαχείρισης του Θεού. Είμαστε τα πρότυπα, τα δείγματα του έργου του Θεού σ’ ολόκληρο το σύμπαν. Μόλις τώρα ανακάλυψα πόση αγάπη έχει πράγματι ο Θεός για εμάς, και ότι το έργο που κάνει μέσα μας κι αυτά που λέει, όλα ξεπερνούν εκείνα των περασμένων εποχών, κατά ένα εκατομμύριο φορές. Ακόμη και στο Ισραήλ και στον Πέτρο, ο Θεός ποτέ δεν έκανε προσωπικά τόσο πολύ έργο, ούτε μίλησε τόσο πολύ. Αυτό δείχνει ότι εμείς, αυτή η ομάδα ανθρώπων, είμαστε πραγματικά απίστευτα ευλογημένοι – ασύγκριτα περισσότερο ευλογημένοι από τους αγίους των περασμένων καιρών. Γι’ αυτό έλεγε πάντα ο Θεός ότι οι άνθρωποι της τελικής εποχής είναι ευλογημένοι. Ό,τι κι αν λένε οι άλλοι, πιστεύω ότι είμαστε εκείνοι που έχουν ευλογηθεί περισσότερο από τον Θεό. Θα πρέπει να αποδεχτούμε τις ευλογίες που μας έχει απονείμει ο Θεός. Ίσως υπάρχουν κάποιοι που θα παραπονεθούν στον Θεό, αλλά Εγώ πιστεύω ότι οι ευλογίες έρχονται απ’ τον Θεό, κι αυτό αποδεικνύει ότι είναι αυτό που μας αξίζει. Ακόμη κι αν άλλοι παραπονιούνται ή δεν είναι ικανοποιημένοι με εμάς, πάντοτε πιστεύω ότι κανείς δεν μπορεί να αποδεχτεί ή να αφαιρέσει τις ευλογίες που μας έχει δώσει ο Θεός. Διότι το έργο του Θεού διεξάγεται σε εμάς κι Εκείνος μας μιλά πρόσωπο με πρόσωπο – σε εμάς, όχι σε άλλους – ο Θεός κάνει ό,τι Εκείνος θέλει να κάνει, και αν οι άνθρωποι δεν πείθονται, δεν πηγαίνουν απλώς γυρεύοντας για μπελάδες; Δεν φλερτάρουν με την ταπείνωση; Για ποιον λόγο θα το έλεγα αυτό; Επειδή έχω βαθιά εμπειρία επ’ αυτού. Όπως το έργο που κάνει ο Θεός σ’ Εμένα που μόνο Εγώ μπορώ να δεχτώ – μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος; Είμαι τυχερός που ο Θεός Μού το εμπιστεύεται αυτό – θα μπορούσε να το κάνει κάποιος άλλος στην τύχη; Αλλά ελπίζω ότι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου μπορούν να καταλάβουν την καρδιά Μου. Δεν είναι για να προβάλλω τα διαπιστευτήριά Μου για να υπερηφανευτώ στους ανθρώπους, αλλά είναι για να εξηγήσω ένα ζήτημα. Είμαι πρόθυμος να δώσω όλη τη δόξα στον Θεό και να Του επιτρέψω να παρατηρήσει την καρδιά καθενός από εμάς, ώστε οι καρδιές μας να εξαγνιστούν όλες μπροστά στον Θεό. Θα ήθελα να κάνω μία ευχή από τα βάθη της καρδιάς Μου: Ελπίζω να αποκτηθώ πλήρως απ’ τον Θεό, να γίνω μια αγνή παρθένος που θυσιάζεται στο θυσιαστήριο και, ακόμη περισσότερο, να έχω την υπακοή ενός αμνού, εμφανιζόμενος σε όλη την ανθρωπότητα ως ένα άγιο πνευματικό σώμα. Αυτή είναι η υπόσχεσή Μου, ο όρκος που έχω διατυπώσει μπροστά στον Θεό. Είμαι πρόθυμος να τον εκπληρώσω και, μέσω αυτού, να ανταποδώσω την αγάπη του Θεού. Είσαι πρόθυμος να το κάνεις αυτό; Πιστεύω ότι αυτή η υπόσχεσή Μου θα αναζωογονήσει περισσότερους νεότερους αδελφούς και αδελφές, και θα φέρει ελπίδα σε περισσότερους νέους ανθρώπους. Έχω την αίσθηση ότι φαίνεται πως ο Θεός δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους νέους ανθρώπους. Ίσως είναι δική Μου προκατάληψη, αλλά πάντοτε πιστεύω πως οι νέοι άνθρωποι έχουν ελπίδα για το μέλλον τους. Φαίνεται ότι ο Θεός κάνει επιπρόσθετο έργο στους νέους ανθρώπους. Παρόλο που υστερούν σε ενόραση και σοφία, και είναι άκρως πληθωρικοί και ευερέθιστοι όπως ένα νεογέννητο μοσχάρι, πιστεύω ότι οι νέοι δεν υστερούν εντελώς σε προτερήματα. Μέσα τους, μπορείς να δεις την αθωότητα της νιότης, κι εκείνοι αποδέχονται νέα πράγματα με ευκολία. Παρόλο που οι νέοι άνθρωποι πράγματι τείνουν προς την αλαζονεία, την αγριότητα και την παρορμητικότητα, τα πράγματα αυτά δεν έχουν αντίκτυπο στην ικανότητά τους να λαμβάνουν νέο φως. Αυτό συμβαίνει γιατί, σε γενικές γραμμές, οι νέοι άνθρωποι δεν εμμένουν σε ξεπερασμένα πράγματα. Γι’ αυτό βλέπω απεριόριστες υποσχέσεις στους νέους ανθρώπους και στη ζωτικότητά τους. Απ’ αυτό έχω αποκτήσει ένα τρυφερό συναίσθημα γι’ αυτούς. Παρόλο που δεν τρέφω καμία αντιπάθεια για τους μεγαλύτερους αδελφούς και αδελφές, συνάμα δεν με ενδιαφέρουν. Απολογούμαι με ειλικρίνεια στους μεγαλύτερους αδελφούς και αδελφές. Ίσως αυτό που είπα να ήταν ανάρμοστο ή αστόχαστο, αλλά ελπίζω όλοι σας να συγχωρήσετε την απερισκεψία Μου, γιατί είμαι πολύ νέος και δεν δίνω πολλή έμφαση στον τρόπο που μιλάω. Ωστόσο, για να πω την αλήθεια, οι μεγαλύτεροι αδελφοί και αδελφές έχουν, εν τέλει, τα καθήκοντά τους που θα πρέπει να εκτελούν – δεν είναι καθόλου άχρηστοι. Κι αυτό γιατί έχουν εμπειρία στην αντιμετώπιση ζητημάτων, είναι σταθεροί στο πώς χειρίζονται τα πράγματα και δεν κάνουν τόσα λάθη. Αυτά δεν είναι τα δυνατά σημεία τους; Θα ήθελα όλοι εμείς να πούμε μπροστά στον Θεό: «Ω, Θεέ! Είθε όλοι μας να εκπληρώσουμε τα δικά μας καθήκοντα στις διαφορετικές μας θέσεις και είθε να κάνουμε όλοι ό,τι καλύτερο μπορούμε για το θέλημά Σου!» Πιστεύω ότι αυτό πρέπει να είναι το θέλημα του Θεού!

Απ’ όσα έχω δει από την εμπειρία Μου, πολλοί άνθρωποι που έχουν αντισταθεί ανοιχτά σ’ αυτό το ρεύμα, δηλαδή, πολλοί άνθρωποι που έχουν αντισταθεί ευθέως στο Πνεύμα του Θεού, ήταν άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας. Οι θρησκευτικές αντιλήψεις που έχουν αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ ισχυρές, κι αυτοί συγκρίνουν παλιομοδίτικα πράγματα με τα λόγια του Θεού σε κάθε πτυχή. Πάντοτε εφαρμόζουν στα λόγια του Θεού πράγματα που αποδέχτηκαν στο παρελθόν. Δεν είναι παράλογοι; Μπορεί ένας τέτοιος άνθρωπος να κάνει το έργο του Θεού; Μπορεί ο Θεός να χρησιμοποιήσει έναν τέτοιου είδους άνθρωπο για το έργο Του; Το Άγιο Πνεύμα έχει μία μέθοδο για κάθε δεδομένη ημέρα του έργου Του. Αν οι άνθρωποι προσκολλώνται σε παλιομοδίτικα πράγματα, θα έρθει η μέρα που θα διωχθούν από τη σκηνή της ιστορίας. Σε κάθε στάδιο του έργου Του, ο Θεός πάντα χρησιμοποιεί νέα άτομα. Αν κάποιος δίδασκε τους άλλους με ξεπερασμένα πράγματα, αυτό δεν θα κατέστρεφε απλώς τους ανθρώπους; Αυτό δεν θα καθυστερούσε το έργο Του; Επομένως, πότε μπορεί να ολοκληρωθεί το έργο του Θεού; Ίσως υπάρχουν κάποιοι που έχουν κάποιες αντιλήψεις σχετικά με τα όσα μόλις είπα. Ίσως να μην πειστούν. Ωστόσο, ελπίζω να μην ανησυχείς. Πολλά τέτοια πράγματα θα γίνουν στο κοντινό μέλλον, κι αυτό μπορεί να αποσαφηνιστεί μόνο μέσα από τα γεγονότα. Μπορούμε κάλλιστα να επισκεφθούμε κάποιες σημαντικές προσωπικότητες, κάποιους ευυπόληπτους πάστορες ή ερμηνευτές της Αγίας Γραφής και να κηρύξουμε αυτό το ρεύμα σ’ αυτούς. Στην αρχή, σίγουρα δεν θα αντισταθούν ανοιχτά, αλλά θα βγάλουν την Αγία Γραφή για να ανταγωνιστούν μαζί σου. Θα σε βάλουν να αφηγηθείς το βιβλίο του Ησαΐα και το βιβλίο του Δανιήλ, και θα σε βάλουν ακόμα και να εξηγήσεις το βιβλίο της Αποκάλυψης. Κι αν δεν μπορείς να πεις κάτι επ’ αυτού, θα σε απορρίψουν και θα σε αποκαλέσουν ψευδόχριστο, λέγοντας ότι διαδίδεις μια οδό παραλογισμού. Μετά από μία ώρα θα διατυπώσουν ψευδείς κατηγορίες εναντίον σου, στο σημείο που θα είσαι ξέπνοος. Δεν είναι αυτό ανοιχτή αντίσταση; Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Δεν μπορούν να εμποδίσουν το επόμενο βήμα του έργου του Θεού και, σύντομα, το Άγιο Πνεύμα θα τους αναγκάσει να το αποδεχτούν. Αυτή είναι η γενική τάση. Είναι κάτι που οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν και κάτι που οι άνθρωποι ούτε καν μπορούν να φανταστούν. Πιστεύω ότι το έργο του Θεού θα διαδοθεί ανεμπόδιστο σ’ ολόκληρο το σύμπαν. Αυτό είναι το θέλημα του Θεού, και κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει. Είθε ο Θεός να μας διαφωτίσει και να μας κάνει να αποδεχτούμε περισσότερο νέο φως και να μη διακόψουμε τη διαχείριση του Θεού στο θέμα αυτό. Είθε ο Θεός να δείξει έλεος σ’ εμάς, ώστε να μπορέσουμε όλοι να δούμε την έλευση της ημέρας της δόξας Του. Όταν ο Θεός θα δοξάζεται σ’ ολόκληρο το σύμπαν, θα είναι επίσης η στιγμή που εμείς θα κερδίσουμε δόξα δίπλα Του. Φαίνεται ότι θα είναι και η στιγμή που θα αποχωριστώ όσους περπατούν μαζί Μου. Ελπίζω ότι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου θα υψώσουν τις φωνές τους μαζί με τη δική Μου σε μια έκκληση προς τον Θεό: Είθε το μέγα έργο του Θεού να ολοκληρωθεί σύντομα, ώστε να μπορέσουμε να δούμε την ημέρα της δόξας Του κατά τη διάρκεια της ζωής μας. Ακόμη ελπίζω να επιτύχω το θέλημα του Θεού κατά τη διάρκεια της ζωής Μου και ελπίζω ότι ο Θεός θα συνεχίσει να κάνει το έργο Του μέσα μας και ότι δεν θα υπάρχουν ποτέ εμπόδια. Αυτή είναι η αιώνια προσδοκία Μου. Είθε ο Θεός να είναι πάντοτε ανάμεσά μας και είθε η αγάπη Του να χτίζει γέφυρες μεταξύ μας, ώστε η φιλία μεταξύ μας να γίνεται πιο πολύτιμη. Ελπίζω η αγάπη να δημιουργήσει περαιτέρω κατανόηση μεταξύ μας και η αγάπη να μπορεί να μας φέρει πιο κοντά, να απομακρύνει κάθε απόσταση μεταξύ μας, και η αγάπη μεταξύ μας να γίνει πιο βαθιά, πιο εκτενής και πιο γλυκιά. Πιστεύω ότι αυτό πρέπει να είναι το θέλημα του Θεού Μου. Ελπίζω ότι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου θα έλθουν πιο κοντά Μου και ότι όλοι θα εκτιμήσουμε τις σύντομες ημέρες που έχουμε μαζί, και ότι αυτές θα αποτελέσουν όμορφες αναμνήσεις για εμάς.

Έχουν υπάρξει περισσότερα βήματα του έργου του Θεού στην ηπειρωτική Κίνα, αλλά δεν είναι καθόλου περίπλοκα. Σκεπτόμενος όλα αυτά τα βήματα, δεν είναι αναιτιολόγητα – όλα έχουν ολοκληρωθεί από τον ίδιο τον Θεό και όλοι οι άνθρωποι παίζουν πολλούς ρόλους μέσα στο έργο Του. Κάθε πράξη στην παράσταση αυτή φαίνεται αστεία στους ανθρώπους και, απροσδόκητα, όλοι έχουν ένα ρόλο σ’ αυτήν. Σε κάθε πρόβα, οι ερμηνείες των ανθρώπων είναι αληθινές, και κάθε άνθρωπος σκιαγραφείται πολύ έντονα και επισταμένως από την πένα του Θεού. Όλοι έχουν πολλά που αποκαλύπτονται στο φως της ημέρας. Δεν λέω ότι ο Θεός κοροϊδεύει τους ανθρώπους μέσω του έργου Του. Δεν θα είχε νόημα κάτι τέτοιο. Όλο το έργο του Θεού έχει τον σκοπό του. Εκείνος σε καμία περίπτωση δεν κάνει τίποτα που δεν έχει σημασία ή αξία. Όλα όσα κάνει είναι για να οδηγήσει την ανθρωπότητα στην τελείωση και να την αποκτήσει. Μόνο απ’ αυτό έχω δει πραγματικά ότι η καρδιά του Θεού είναι ολοκληρωτικά για το καλό του ανθρώπου. Παρόλο που μπορεί να χαρακτηριστεί ως παράσταση, μπορεί επίσης να ειπωθεί ότι αυτή η παράσταση είναι ένα παράδειγμα της πραγματικής ζωής, αλλά για τον γενικό σκηνοθέτη του θεατρικού, τον Θεό, οι άνθρωποι πρέπει όλοι να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν αυτό το έργο. Αλλά, απ’ την άλλη πλευρά, ο Θεός αποκτά τους ανθρώπους μέσα απ’ αυτό και κάνει τους ανθρώπους να Τον αγαπούν περισσότερο. Δεν είναι αυτό το θέλημά Του; Οπότε, ελπίζω κανείς να μην έχει ανησυχίες. Δεν γνωρίζεις τίποτα για το θέλημα του Θεού; Έχω πει τόσα πολλά – Ελπίζω οι αδελφοί και οι αδελφές Μου να μπορούν όλοι να καταλάβουν και να μην παρεξηγήσουν την καρδιά Μου. Πιστεύω ότι ο Θεός οπωσδήποτε θα σας κατακτήσει. Όλοι περπατούν ένα διαφορετικό μονοπάτι. Ελπίζω το μονοπάτι κάτω απ’ τα πόδια σας να είναι εκείνο που σας άνοιξε ο Θεός, και ότι όλοι θα προσευχηθείτε και θα πείτε: «Ω, Θεέ! Είθε να με αποκτήσεις, ώστε το πνεύμα μου να γυρίσει σ’ Εσένα». Είσαι έτοιμος να αναζητήσεις την καθοδήγηση του Θεού στα βάθη του πνεύματός σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου