Η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού δημιουργήθηκε λόγω της εμφάνισης και του έργου του Παντοδύναμου Θεού, της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού Χριστού, του Χριστού των εσχάτων ημερών. Ιδρύθηκε εξ ολοκλήρου προσωπικά από τον Παντοδύναμο Θεό, και σίγουρα δεν δημιουργήθηκε από κανέναν άνθρωπο. Το ποίμνιο του Θεού ακούει τη φωνή Του. Μέσα από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού αναγνωρίζουμε ότι όλα τα λόγια που εκφράζει ο Παντοδύναμος Θεός είναι η αλήθεια κι η φωνή του Θεού.

菜单栏

ΑΡΧΙΚΗ

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Το μονοπάτι… (3)

Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού

Στη ζωή Μου, είμαι πάντοτε πρόθυμος να παραδίνω τον εαυτό Μου ολοκληρωτικά στον Θεό, σώμα και νου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, δεν υπάρχει καμία κατηγορία στη συνείδησή Μου και μπορώ να αποκτήσω λίγη γαλήνη. Ο άνθρωπος ο οποίος επιδιώκει τη ζωή πρέπει πρώτα να δώσει ολοκληρωτικά την καρδιά του στον Θεό. Αυτό αποτελεί προϋπόθεση.
Θα ήθελα οι αδελφοί και οι αδελφές Μου να προσευχηθούν μαζί Μου στον Θεό: «Ω, Θεέ Μου! Είθε το Πνεύμα Σου στον ουρανό να δώσει χάρη στους ανθρώπους στη γη, ώστε η καρδιά Μου να στραφεί ολοκληρωτικά σ’ Εσένα, ώστε το Πνεύμα Μου να αγγιχθεί από Σένα και να δω το κάλλος Σου στην καρδιά και στο Πνεύμα Μου, ώστε όσοι είναι στη γη να έχουν την ευλογία να αντικρίσουν την ομορφιά Σου. Θεέ Μου! Είθε το Πνεύμα Σου να συγκινήσει το δικό μας πνεύμα για άλλη μια φορά, ώστε η αγάπη μας να είναι μακροχρόνια και να μην αλλάξει ποτέ!» Εκείνο που κάνει πρώτα ο Θεός σε όλους μας είναι να θέσει σε δοκιμασία την καρδιά μας, κι όταν αφοσιωνόμαστε ολόκαρδα σ’ Εκείνον, τότε ξεκινά να αγγίζει το πνεύμα μας. Μόνο με το πνεύμα μπορεί κάποιος να δει το κάλλος, την υπεροχή και το μεγαλείο του Θεού. Αυτό είναι το μονοπάτι του Αγίου Πνεύματος στους ανθρώπους. Έχεις αυτού του είδους τη ζωή; Έχεις βιώσει μια ζωή του Αγίου Πνεύματος; Έχει αγγιχθεί το πνεύμα σου από τον Θεό; Έχεις δει πώς εργάζεται το Άγιο Πνεύμα στους ανθρώπους; Έχεις παραδώσει ολοκληρωτικά την καρδιά σου στον Θεό; Όταν παραδίνεις ολοκληρωτικά την καρδιά σου στον Θεό, μπορείς άμεσα να βιώσεις τη ζωή του Αγίου Πνεύματος, και το έργο Του μπορεί να αποκαλύπτεται σ’ Εσένα συνεχώς. Τη στιγμή εκείνη, μπορείς να γίνεις κάποιος που το Άγιο Πνεύμα τον χρησιμοποιεί. Είσαι πρόθυμος να γίνεις τέτοιου είδους άνθρωπος; Απ’ όσο θυμάμαι, όταν με άγγιξε το Άγιο Πνεύμα και έδωσα για πρώτη φορά την καρδιά Μου στον Θεό, έπεσα μπροστά Του και φώναξα: «Ω Θεέ Μου! Εσύ είσαι που άνοιξες τα μάτια Μου ώστε να κατανοήσω τη σωτηρία Σου. Είμαι πρόθυμος να δώσω την καρδιά Μου ολοκληρωτικά σ’ Εσένα και το μόνο που ζητάω είναι να γίνει το θέλημά Σου. Το μόνο που εύχομαι είναι η καρδιά Μου να λάβει την έγκρισή Σου με την παρουσία Σου και να κάνει το θέλημά Σου». Η προσευχή αυτή είναι για Μένα αξέχαστη. Με άγγιξε βαθύτατα και έκλαψα πικρά μπροστά στον Θεό. Ήταν η πρώτη επιτυχημένη Μου προσευχή με την παρουσία του Θεού, ως άνθρωπος που είχε σωθεί, και ήταν η πρώτη Μου φιλοδοξία. Το Άγιο Πνεύμα Με άγγιζε συχνά μετά από τότε. Είχες ποτέ τέτοια εμπειρία; Πώς έχει εργαστεί σ’ εσένα το Άγιο Πνεύμα; Πιστεύω ότι οι άνθρωποι που επιθυμούν να αγαπούν τον Θεό θα έχουν όλοι τέτοιου είδους εμπειρίες, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, αλλά τις ξεχνούν. Αν κάποιος πει ότι δεν είχε τέτοια εμπειρία, αυτό αποδεικνύει ότι δεν έχει σωθεί ακόμη και βρίσκεται ακόμη υπό τη σφαίρα επιρροής του Σατανά. Το έργο που διεξάγει το Άγιο Πνεύμα σε όλους είναι το μονοπάτι του Αγίου Πνεύματος και είναι, επίσης, το μονοπάτι κάποιου που πιστεύει και αναζητά τον Θεό. Το πρώτο βήμα του έργου που διεξάγει το Άγιο Πνεύμα στους ανθρώπους είναι να αγγίζει το πνεύμα τους. Μετά απ’ αυτό, αρχίζουν να αγαπούν τον Θεό και να επιδιώκουν τη ζωή. Όλοι όσοι είναι σ’ αυτό το μονοπάτι βρίσκονται εντός του ρεύματος του Αγίου Πνεύματος. Αυτή δεν είναι μόνο η δυναμική του έργου του Θεού στην ηπειρωτική Κίνα, αλλά και σε ολόκληρο το σύμπαν. Εκείνος το κάνει αυτό σε όλη την ανθρωπότητα. Αν κάποιος δεν έχει αγγιχθεί ούτε μία φορά, αυτό δείχνει ότι βρίσκεται εκτός του ρεύματος της ανάκαμψης. Προσεύχομαι ασταμάτητα στον Θεό μέσα στην καρδιά Μου να αγγίξει όλους τους ανθρώπους, ώστε όλοι όσοι βρίσκονται κάτω από τον ήλιο να αγγιχθούν από Εκείνον και να περπατήσουν στο μονοπάτι αυτό. Ίσως αυτή είναι η ελάχιστη παράκληση που έχω προς τον Θεό, αλλά πιστεύω ότι θα το κάνει. Ελπίζω όλοι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου να προσευχηθούν γι’ αυτό, να γίνει το θέλημα του Θεού και το έργο Του να τελειώσει σύντομα, ώστε το Πνεύμα Του στον ουρανό να αναπαυθεί. Αυτή είναι η μικρή Μου ελπίδα.

Πιστεύω ότι εφόσον ο Θεός μπορεί να διεξάγει το έργο Του σε μία πόλη με δαίμονες, τότε σίγουρα μπορεί να διεξάγει το έργο Του σε αμέτρητες πόλεις με δαίμονες σε όλο το σύμπαν. Εμείς, στην τελική εποχή, σίγουρα θα δούμε την ημέρα της δόξας του Θεού. Αυτό λέγεται «αν ακολουθείς ως το τέλος, το αποτέλεσμα θα είναι η σωτηρία». Κανείς δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον Θεό σ’ αυτό το στάδιο του έργου Του – μόνο ο ίδιος ο Θεός μπορεί να το κάνει. Κι αυτό γιατί είναι εξαιρετικό. Είναι ένα στάδιο του έργου της κατάκτησης, και οι άνθρωποι δεν μπορούν να κατακτήσουν άλλους ανθρώπους. Μόνο τα λόγια από το ίδιο το στόμα του Θεού και τα πράγματα που κάνει ο ίδιος προσωπικά μπορούν να κατακτήσουν την ανθρωπότητα. Από ολόκληρο το σύμπαν, ο Θεός χρησιμοποιεί τη χώρα του μεγάλου κόκκινου δράκοντα ως δοκιμαστικό έδαφος. Μετά απ’ αυτό, Εκείνος θα ξεκινήσει το έργο αυτό παντού. Αυτό σημαίνει ότι ο Θεός θα διεξάγει ακόμη μεγαλύτερο έργο σε ολόκληρο το σύμπαν και όλοι οι άνθρωποι στο σύμπαν θα λάβουν το έργο της κατάκτησης του Θεού. Άνθρωποι κάθε θρησκείας και δόγματος πρέπει να αποδεχτούν αυτό το στάδιο του έργου. Είναι ένα μονοπάτι που πρέπει να πάρει κάποιος – κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει απ’ αυτό. Είσαι πρόθυμος να αποδεχτείς εκείνο που σου έχει εμπιστευθεί ο Θεός; Πάντα πιστεύω ότι η αποδοχή κάποιου πράγματος εμπιστευμένου από το Άγιο Πνεύμα είναι κάτι το ένδοξο. Όπως το βλέπω, είναι η μεγαλύτερη εμπιστοσύνη που δείχνει ο Θεός στην ανθρωπότητα. Ελπίζω οι αδελφοί και οι αδελφές Μου να εργαστούν σκληρά δίπλα Μου και να το αποδεχτούν αυτό απ’ τον Θεό, ώστε ο Θεός να δοξαστεί σε ολόκληρο το σύμπαν και η ζωή μας να μην είναι μάταιη. Πρέπει να κάνουμε κάτι για τον Θεό ή πρέπει να ορκιστούμε. Αν κάποιος πιστεύει στον Θεό αλλά δεν έχει κάποιο στόχο επιδίωξης, τότε η ζωή του αποβαίνει μάταιη και, όταν έρχεται η ώρα να πεθάνει, έχει μόνο τον μπλε ουρανό και το χώμα της γης να αντικρίζει. Είναι αυτή ζωή με νόημα; Αν μπορείς να πληροίς τις προϋποθέσεις του Θεού ενώ είσαι ζωντανός, δεν είναι πολύ όμορφο; Γιατί αναζητάς πάντα προβλήματα και είσαι λυπημένος; Μ’ αυτόν τον τρόπο, κερδίζεις κάτι απ’ τον Θεό; Και μπορεί ο Θεός να κερδίσει κάτι από σένα; Στο πλαίσιο της υπόσχεσης που έδωσα στον Θεό, δίνω απλώς την καρδιά Μου σ’ Αυτόν και δεν Τον κοροϊδεύω με τα λόγια Μου. Δεν θα έκανα κάτι τέτοιο – είμαι μόνο πρόθυμος να καθησυχάσω τον Θεό που αγαπώ με όλη Μου την καρδιά, ώστε να καθησυχαστεί το Πνεύμα Του στον ουρανό. Η καρδιά μπορεί να είναι πολύτιμη, αλλά η αγάπη είναι πιο ανεκτίμητη. Είμαι πρόθυμος να δώσω την πιο ανεκτίμητη αγάπη στην καρδιά Μου για τον Θεό, ώστε όσα Εκείνος απολαμβάνει να είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχω, ώστε να ικανοποιηθεί από την αγάπη που Του προσφέρω. Είσαι πρόθυμος να δώσεις την αγάπη σου στον Θεό για να την απολαύσει; Είσαι πρόθυμος να το κάνεις αυτό το δικό σου κεφάλαιο για επιβίωση; Αυτό που βλέπω από την εμπειρία Μου είναι ότι όσο περισσότερη αγάπη δίνω στον Θεό, τόσο περισσότερο νιώθω ότι ζω με χαρά, και έχω απεριόριστη δύναμη, είμαι πρόθυμος να θυσιάσω όλο Μου το σώμα και τον νου, και πάντοτε νιώθω ότι δεν γίνεται να αγαπήσω αρκετά τον Θεό. Οπότε, είναι η αγάπη σου αμελητέα ή είναι απεριόριστη, αμέτρητη; Αν θέλεις πραγματικά να αγαπάς τον Θεό, πάντοτε θα έχεις περισσότερη αγάπη να Του ανταποδίδεις. Αν είναι έτσι, ποιος άνθρωπος και ποιο πράγμα μπορεί να μπει εμπόδιο στην αγάπη σου για τον Θεό;

Ο Θεός βλέπει όλη την αγάπη της ανθρωπότητας ως ανεκτίμητη. Δίνει ακόμη περισσότερες από τις ευλογίες Του σε όλους όσους Τον αγαπούν. Κι αυτό διότι η αγάπη του ανθρώπου είναι τόσο δυσεύρετη, υπάρχει μόνο ελάχιστη και σχεδόν δεν μπορεί να βρεθεί. Σε ολόκληρο το σύμπαν, ο Θεός έχει προσπαθήσει να απαιτήσει από τους ανθρώπους να Του επιστρέψουν την αγάπη, αλλά, σε όλες τις εποχές έως σήμερα, εκείνοι που αγάπησαν αληθινά τον Θεό είναι ελάχιστοι – είναι λίγοι στον αριθμό. Απ’ όσο θυμάμαι, ένας ήταν ο Πέτρος, αλλά τον καθοδηγούσε προσωπικά ο Ιησούς, και μόνο τη στιγμή του θανάτου του έδωσε την ολοκληρωτική αγάπη του στον Θεό, τελειώνοντας τη ζωή του. Γι’ αυτό, κάτω από αυτές τις δυσμενείς συνθήκες ήταν που ο Θεός περιόρισε το εύρος του έργου Του στο σύμπαν, χρησιμοποιώντας τη χώρα του μεγάλου κόκκινου δράκοντα ως επίδειξη. Επικεντρώνει όλη Του την ενέργεια και την προσπάθεια σε ένα μέρος. Αυτό θα έχει πιο επιθυμητά αποτελέσματα και θα είναι πιο ωφέλιμο στον μάρτυρά Του. Υπό αυτούς τους δύο όρους μετέφερε ο Θεός το έργο ολόκληρου του σύμπαντος σ’ αυτούς τους ανθρώπους του πιο κατώτερου επιπέδου στην ηπειρωτική Κίνα και ξεκίνησε το τρυφερό έργο της κατάκτησής Του, ώστε, αφού μπορέσουν να Τον αγαπήσουν αυτοί οι άνθρωποι, να μπορέσει Εκείνος να φέρει εις πέρας το επόμενο βήμα του έργου Του. Αυτό είναι το σχέδιο του Θεού. Έτσι, ο καρπός του έργου Του θα είναι μεγαλύτερος. Το εύρος του έργου Του είναι και επικεντρωμένο και υπό έλεγχο. Είναι ξεκάθαρο πόσο μεγάλο τίμημα έχει πληρώσει ο Θεός και πόση προσπάθεια έχει καταβάλει για να διεξάγει το έργο Του σ’ εμάς, ώστε η ημέρα μας να έρθει. Αυτή είναι η ευλογία μας. Έτσι, εκείνο που δεν συμφωνεί με τις ανθρώπινες αντιλήψεις είναι ότι οι Δυτικοί μάς ζηλεύουν που έχουμε γεννηθεί σε ένα όμορφο μέρος, αλλά όλοι εμείς βλέπουμε τον εαυτό μας ως ταπεινό και ασήμαντο. Δεν μας εξυψώνει έτσι ο Θεός; Οι απόγονοι του μεγάλου κόκκινου δράκοντα, που πάντοτε ποδοπατούνταν, δέχονται τώρα τον σεβασμό των Δυτικών – αυτή είναι η πραγματική ευλογία μας. Όταν το σκέφτομαι αυτό, με πλημμυρίζει η ευγένεια του Θεού, η αγάπη και η εγγύτητά Του. Απ’ αυτό, βλέπουμε ότι όλα όσα κάνει ο Θεός είναι ασύμβατα με τις ανθρώπινες αντιλήψεις και, παρόλο που όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι καταραμένοι, Εκείνος δεν περιορίζεται από τις απαγορεύσεις του νόμου και έχει σκόπιμα επικεντρώσει το έργο Του γύρω από αυτό το κομμάτι της γης. Γι’ αυτό χαίρομαι, γι’ αυτό νιώθω υπέρμετρα χαρούμενος. Ως κάποιος που έχει ηγετικό ρόλο στο έργο, όπως οι αρχιερείς εν μέσω των Ισραηλιτών, μπορώ άμεσα να διεξάγω το έργο του Πνεύματος και να υπηρετήσω απευθείας το Πνεύμα του Θεού. Αυτή είναι η ευλογία Μου. Ποιος θα τολμούσε να σκεφτεί κάτι σαν κι αυτό; Αλλά σήμερα, αυτό έχει έρθει σ’ εμάς απρόσμενα. Είναι πραγματικά μεγάλη χαρά, που αξίζει να τη γιορτάσουμε. Ελπίζω ο Θεός να συνεχίσει να μας ευλογεί και να μας εξυψώνει, ώστε εμείς που βρισκόμαστε στην κοπριά να χρησιμοποιηθούμε σημαντικά απ’ τον Θεό, επιτρέποντάς μας έτσι να ανταποδώσουμε την αγάπη Του.

Η ανταπόδοση της αγάπης του Θεού είναι το μονοπάτι που τώρα διαβαίνω, αλλά νιώθω ότι δεν είναι αυτό το θέλημα του Θεού, ούτε ότι αυτό είναι το μονοπάτι στο οποίο θα έπρεπε να περπατώ. Το θέλημα του Θεού για Μένα είναι να με χρησιμοποιήσει πολύ – αυτό είναι το μονοπάτι του Αγίου Πνεύματος. Ίσως κάνω λάθος. Πιστεύω ότι αυτό είναι το μονοπάτι που ακολουθώ, εφόσον εδραίωσα την απόφασή Μου με τον Θεό καιρό πριν. Είμαι πρόθυμος να δεχτώ καθοδήγηση απ’ τον Θεό, ώστε να μπω στο μονοπάτι που πρέπει όσο πιο γρήγορα γίνεται και να ικανοποιήσω το θέλημα του Θεού όσο πιο σύντομα γίνεται. Ό,τι κι αν πιστεύουν οι άλλοι, πιστεύω ότι το να κάνω το θέλημα του Θεού είναι υψίστης σημασίας και είναι το πιο σημαντικό ζήτημα της ζωής Μου. Δεν υπάρχει κανείς που μπορεί να Μου στερήσει αυτό το δικαίωμα – είναι η προσωπική Μου άποψη και ίσως υπάρχουν κάποιοι που δεν την κατανοούν, αλλά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να τη δικαιολογήσω σε κανέναν. Θα πάρω το μονοπάτι που πρέπει να πάρω – μόλις αναγνωρίσω το μονοπάτι στο οποίο πρέπει να βρίσκομαι, θα προχωρήσω σ’ αυτό και δεν θα οπισθοχωρήσω. Έτσι, επιστρέφω σ’ αυτά τα λόγια: Επιθυμώ με όλη Μου την καρδιά να κάνω το θέλημα του Θεού. Αναμένω ότι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου δεν θα Με κατακρίνουν! Γενικά, όπως το βλέπω Εγώ, οι άλλοι μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, αλλά Εγώ νιώθω ότι το να κάνω το θέλημα του Θεού είναι σημαντικό και δεν θα πρέπει να υπόκειμαι σε περιορισμούς όσον αφορά αυτό. Δεν μπορώ να κάνω λάθος όταν κάνω το θέλημά Του, και η πραγματοποίησή του δεν μπορεί να σχεδιαστεί με βάση τα δικά Μου συμφέροντα. Πιστεύω ότι ο Θεός έχει δει μέσα στην καρδιά Μου! Οπότε, πώς πρέπει να το κατανοήσεις αυτό; Είσαι πρόθυμος να προσφέρεις τον εαυτό σου στον Θεό; Είσαι πρόθυμος να σε χρησιμοποιήσει ο Θεός; Η απόφασή σου είναι να κάνεις το θέλημα του Θεού; Ελπίζω ότι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου θα μπορούν να λάβουν λίγη βοήθεια από τα λόγια Μου. Παρόλο που η άποψή Μου είναι πολύ επιφανειακή, λέω ακόμη αυτό που μπορώ, ώστε να μπορέσουμε όλοι να έχουμε μια ειλικρινή συζήτηση χωρίς εμπόδια, ώστε ο Θεός να παραμείνει ανάμεσά μας για πάντα. Αυτά είναι λόγια απ’ την καρδιά Μου. Μάλιστα! Αυτά είναι τα εγκάρδια λόγια Μου για σήμερα. Ελπίζω ότι οι αδελφοί και οι αδελφές Μου θα συνεχίσουν να εργάζονται σκληρά και ελπίζω ότι το Πνεύμα του Θεού πάντοτε θα μας φροντίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου