Η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού δημιουργήθηκε λόγω της εμφάνισης και του έργου του Παντοδύναμου Θεού, της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού Χριστού, του Χριστού των εσχάτων ημερών. Ιδρύθηκε εξ ολοκλήρου προσωπικά από τον Παντοδύναμο Θεό, και σίγουρα δεν δημιουργήθηκε από κανέναν άνθρωπο. Το ποίμνιο του Θεού ακούει τη φωνή Του. Μέσα από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού αναγνωρίζουμε ότι όλα τα λόγια που εκφράζει ο Παντοδύναμος Θεός είναι η αλήθεια κι η φωνή του Θεού.

菜单栏

ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Ελληνικές ταινίες (6) - Πώς χρησιμοποιεί ο Θεός τον Σατανά ώστε να του παρέχει υπηρεσία;



Ελληνικές ταινίες «Είναι επικίνδυνος ο δρόμος για την ουράνια βασιλεία» (6) - Πώς χρησιμοποιεί ο Θεός τον Σατανά ώστε να του παρέχει υπηρεσία;
Ο Θεός λέει: «Με το σχέδιό Μου, ο Σατανάς ακολουθεί κατά πόδας σε κάθε βήμα και, καθώς είναι το αντιθετικό στοιχείο της σοφίας Μου, προσπαθούσε πάντα να βρει τρόπους και μέσα για να διαταράξει το αρχικό Μου σχέδιο. Αλλά θα μπορούσα να υποκύψω στις απατηλές δολοπλοκίες του; Τα πάντα στον ουρανό και στη γη υπηρετούν Εμένα - θα μπορούσαν οι απατηλές δολοπλοκίες του Σατανά να είναι διαφορετικές; Αυτή είναι ακριβώς η διασταύρωση της σοφίας Μου, και είναι ακριβώς αυτό που είναι θαυμαστό ως προς τις πράξεις Μου και είναι η αρχή με την οποία πραγματοποιείται ολόκληρο το σχέδιο διαχείρισής Μου.» (Ο Λόγος Ενσαρκώνεται)
Πώς το έργο του Θεού των εσχάτων ημερών χρησιμοποιεί το Κομμουνιστικό Κόμμα της Κίνας και τις δυνάμεις του αντίχριστου στον θρησκευτικό κόσμο ώστε να Του παρέχουν υπηρεσία, οδηγώντας τους ανθρώπους στην τελείωση ώστε να γίνουν νικητές; Γιατί λέγεται ότι η σοφία του Θεού ασκείται βάσει των τεχνασμάτων του Σατανά; Ποια θα είναι η τελική κατάληξη του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κίνας και των δυνάμεων του αντίχριστου στον θρησκευτικό κόσμο, που μισούν σταθερά την αλήθεια και αντιστέκονται άγρια στον Θεό; Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε αυτό το σύντομο βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου