Η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού δημιουργήθηκε λόγω της εμφάνισης και του έργου του Παντοδύναμου Θεού, της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού Χριστού, του Χριστού των εσχάτων ημερών. Ιδρύθηκε εξ ολοκλήρου προσωπικά από τον Παντοδύναμο Θεό, και σίγουρα δεν δημιουργήθηκε από κανέναν άνθρωπο. Το ποίμνιο του Θεού ακούει τη φωνή Του. Μέσα από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού αναγνωρίζουμε ότι όλα τα λόγια που εκφράζει ο Παντοδύναμος Θεός είναι η αλήθεια κι η φωνή του Θεού.

菜单栏

ΑΡΧΙΚΗ

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Οι αρχές της ζωής μου μου προκάλεσαν ζημιά

Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού
Οι αρχές της ζωής μου μου προκάλεσαν ζημιά

Σάνκαϊ, πόλη Μπενσί, επαρχεία Λεάαονινγκ

Η κοινή φράση «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία» είναι κάτι με το οποίο είμαι προσωπικά υπερβολικά εξοικειωμένη. Ο σύζυγός μου κι εγώ είμαστε ιδιαίτερα αγαθοί άνθρωποι: όταν είχε να κάνει με θέματα που αφορούσαν το προσωπικό μας συμφέρον ή απώλεια, δεν ήμασταν ο τύπος που θα έκανε παζάρια ή φασαρίες με άλλους. Όπου μπορούσαμε να είμαστε ανεκτικοί, ήμασταν ανεκτικοί, όπου μπορούσαμε να είμαστε εξυπηρετικοί, κάναμε πάντα ό,τι καλύτερο μπορούσαμε ώστε να είμαστε εξυπηρετικοί. Ως εκ τούτου, συχνά πέφταμε θύματα εκμετάλλευσης και κακομεταχείρισης από άλλους. Πράγματι, φαινόταν πως στη ζωή «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία» – αν έχεις υπερβολική καλοσύνη στην καρδιά σου, αν είσαι υπερβολικά εξυπηρετικός και ταπεινός στις υποθέσεις σου, είναι πολύ πιθανόν να εξαπατηθείς.
Με αυτές τις σκέψεις στον νου μου, αποφάσισα να μην υπόκειμαι σε όλη αυτήν την κακομεταχείριση κι ούτε να ζω πια μες στην αγανάκτηση: στα μελλοντικά ζητήματα και στις συναλλαγές με άλλους, ορκίζομαι να μην είμαι υπερβολικά εξυπηρετική. Ακόμη κι αφού αποδέχθηκα το έργο του Παντοδύναμου Θεού, και πάλι εφάρμοζα αυτήν την αρχή κατά τη συμπεριφορά μου και την αλληλεπίδρασή μου με άλλους ανθρώπους.

Κάποια στιγμή εργαζόμουν με μια αδελφή για την εκπλήρωση των καθηκόντων μας. Αυτή η αδελφή συχνά υπεδείκνυε τις ανεπάρκειες και τα ελαττώματά μου· είχα την αίσθηση ότι με κάθε τρόπο με περιόριζε. Αρχικά σκέφτηκα: δεν είναι εύκολο να είσαι μόνη σου, μακριά από το σπίτι, προσπάθησε να δείξεις λίγη ανεκτικότητα. Αργότερα, ωστόσο, αφού η αδελφή αποδείχτηκε πως δεν υποχωρούσε στη συνεχή κριτική της, σκέφτηκα ξανά τη φράση «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία». Μου πέρασε από το μυαλό πως η αδελφή πρέπει να είχε αντιληφθεί πως ήμουν υπερβολικά ευγενική και συνεπώς εύκολος στόχος και αποφάσισε να κάνει τα πράγματα για μένα δύσκολα, κάνοντας συνεχώς παρατηρήσεις για ανούσια και ασήμαντα ζητήματα. Αποφάσισα πως δεν επρόκειτο να δεχθώ ή να ανεχτώ πλέον τη συμπεριφορά της, κι έτσι μάζεψα όλη την ενέργεια της καβγατζούς που ήταν καταπιεσμένη μέσα μου κι απελευθέρωσα ένα ξέσπασμα οργής, το οποίο σταμάτησε μόνο μόλις η αδελφή δεν τόλμησε πια να ξεστομίσει άλλη λέξη. Αργότερα, η αδελφή μού ζήτησε να κοινωνήσω μαζί της και μου εκμυστηρεύτηκε πως είχε συνειδητοποιήσει ότι ο τρόπος που μιλούσε και συμπεριφερόταν ήταν ιδιαίτερα απάνθρωπος και ήλπιζε να μπορέσω να τη συγχωρέσω. Είπε, επίσης, πως ο Θεός είχε ενορχηστρώσει αυτήν την κατάσταση και με χρησιμοποίησε ως τρόπο να την αντιμετωπίσει. Όταν το άκουσα αυτό ήμουν τόσο ικανοποιημένη που θα νόμιζες πως ήμουν στρατηγός τεσσάρων αστέρων που πρόβαλε νικητής από το πεδίο της μάχης. Επιπλέον, ήμουν ακόμα πιο πεπεισμένη πως υπήρχε μεγάλη αξία στη φράση «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία».

Πρόσφατα, ενώ διάβαζα «Τα 100 αξιώματα πάνω στα οποία στηρίζονται οι διεφθαρμένοι άνθρωποι για την ύπαρξή τους» που εκδόθηκε από την εκκλησία, είδα ένα εδάφιο το οποίο έλεγε: «”τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία…” Η ανθρωπότητα έχει διαφθαρεί από τον Σατανά εδώ και χιλιάδες χρόνια και υπάρχουν αμέτρητες πλάνες που χρησιμοποιεί ο Σατανάς προκειμένου να κάνει πλύση εγκεφάλου στους ανθρώπους. Εδώ συνοψίζουμε 100 πλάνες που η ανθρωπότητα εκτιμά ως πολύτιμα ρητά που θα τους καθοδηγήσουν στη ζωή. Αυτές οι πλάνες έχουν ήδη ριζωθεί στα βάθη της ανθρώπινης καρδιάς· αν δεν είναι εφοδιασμένοι με την αλήθεια, οι άνθρωποι είναι σε μεγάλο βαθμό ανίκανοι να ξεσκεπάσουν την πραγματική φύση αυτών των πλανών. Αν οι άνθρωποι συνεχίζουν να στηρίζουν τις πλάνες του Σατανά ως ρητά και αρχές ζωής, η διεφθαρμένη ανθρωπότητα δεν θα επιτύχει ποτέ τη σωτηρία». Μόλις διάβασα αυτό το εδάφιο από τη συναναστροφή είχα μια ξαφνική αναλαμπή, σαν να ξυπνούσα από κάποιο μεγάλο όνειρο: η φράση «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία» ήταν μια πλάνη που δημιουργήθηκε από τον Σατανά ώστε να κάνει πλύση εγκεφάλου και να διαφθείρει την ανθρωπότητα. Ο Θεός ζητά κατά τη συναναστροφή μας με άλλους να είμαστε δεκτικοί, υπομονετικοί, ανεκτικοί και επιεικείς. Πρέπει να είμαστε συμπονετικοί, σεβαστικοί και στοργικοί απέναντι στους άλλους. Αντίθετα, η αρχή ζωής του Σατανά, «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία», μας οδηγεί διακριτικά μακριά από το καλό και προς το κακό, μας διδάσκει να μην είμαστε πολύ ευγενικοί, ούτε συμβιβαστικοί κατά τις συναλλαγές μας με άλλους. Προκειμένου να προστατεύσουμε τον εαυτό μας πρέπει να βγάζουμε «οφθαλμόν αντί οφθαλμού, οδόντα αντί οδόντος», πρέπει να μάθουμε να είμαστε σκληροί, βάρβαροι και μοχθηροί. Συνειδητοποίησα πως το «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία» αντιπροσωπεύει μία πλάνη, η οποία είναι διαμετρικά αντίθετη προς την αλήθεια – είναι η λογική του Σατανά, ανήκει στην αρνητικότητα του Σατανά, ένα δηλητήριο του μεγάλου κόκκινου δράκοντα. Ο Σατανάς εργάζεται μέσα από αυτές τις αληθοφανείς «θεωρίες» για να κάνει πλύση εγκεφάλου στους ανθρώπους προκειμένου να δολοπλοκήσουν ο ένας εναντίον του άλλου, να δολοφονήσουν εν ψυχρώ, να εμπλακούν σε επίμονο και ατελείωτο ανταγωνισμό και να μην υποτάσσονται σε κανέναν μέχρι να μην έχει απομείνει ίχνος ανθρωπιάς μέσα τους. Με τον τρόπο αυτό οι άνθρωποι γίνονται τόσο διεφθαρμένοι όσο ο ίδιος ο Σατανάς, αντικείμενα προς θυσία ώστε να θαφτούν μαζί του και ο Σατανάς επιτυγχάνει τον στόχο του να διαφθείρει και να καταστρέψει ολόκληρη την ανθρωπότητα. Δεν μπορούσα να δω μέσα από την παραίσθηση και θεώρησα το «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία» ως αλήθεια που πρέπει να αποδεχθώ και να σεβαστώ. Πίστευα πως δεν μπορούσα να είμαι υπερβολικά ευγενική ή εξυπηρετική και πως το να είμαι υπομονετική ή ανεκτική κατά τις συναλλαγές με άλλους είναι ο τρόπος που ακολουθούν οι ανόητοι και οι αδαείς και θα με άφηνε απλώς ευάλωτη στην εξαπάτηση και την κακομεταχείριση. Επειδή πάντοτε θεωρούσα αυτήν την πλάνη ως ρητό με το οποίο πρέπει να ζει κανείς, όταν η αδελφή μού υπέδειξε τις ανεπάρκειές μου προκειμένου να με βοηθήσει να τις αναγνωρίσω και να αλλάξω για το καλύτερο, όχι απλώς δεν δέχθηκα τα σχόλιά της, μα στην πραγματικότητα πίστεψα πως με εκφοβίζει και κάνει διαρκώς παρατηρήσεις για ασήμαντες λεπτομέρειες. Ως εκ τούτου, απελευθέρωσα το θηρίο από μέσα μου, ενεργώντας ως δαίμονας. Ακόμη κι όταν η αδελφή υποβάθμισε τον εαυτό της και μου απολογήθηκε, και πάλι δεν απέκτησα γνώση του εαυτού μου, ούτε ένιωσα αμήχανα, αντίθετα στάθηκα εκεί κατευχαριστημένη, σκεπτόμενη πως η αδελφή είχε επιτέλους «αποδεχθεί την ήττα» καθώς είχα κολλήσει στο ρητό μου «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία». Έχοντας «κερδίσει αυτήν τη νίκη» ένιωσα ακόμα πιο παρακινημένη να υποστηρίξω και να παινέψω αυτό το αξίωμα του Σατανά. Πόσο παράλογη, πόσο εξωφρενική ήμουν! Είχα καταλάβει τα πράγματα εντελώς λάθος, μπερδεύοντας το κακό με το καλό· απλώς δεν μπορούσα να λογικευτώ! Το τελικό έργο του Θεού είναι να εξαγνίσει την ανθρωπότητα από το δηλητήριο του Σατανά και να χρησιμοποιήσει την αλήθεια ώστε να αλλάξει τη διεφθαρμένη τους διάθεση. Στην δική μου περίπτωση, ωστόσο, δεν είχα αναζητήσει την αλήθεια, ούτε μόχθησα ώστε να αναγνωρίσω το δηλητήριο του Σατανά που υπήρχε μέσα μου, ούτε εφάρμοσα την αλήθεια ώστε να αλλάξω τον εαυτό μου. Αντίθετα, κρατήθηκα γερά από τις πλάνες του Σατανά και απέρριψα την αλήθεια. Αν συνέχιζα έτσι, ποτέ δεν θα είχα αρχίσει να κατανοώ τον εαυτό μου. Ποτέ δεν θα κέρδιζα την αλήθεια και δεν θα πετύχαινα αλλαγή στη διάθεσή μου. Στο τέλος, θα έπρεπε να αφανιστώ από τον Θεό, όπως είναι η μοίρα του Σατανά.

Σ’ ευχαριστώ Θεέ για τη διαφώτιση και τη φώτισή Σου που μου επέτρεψαν να συνειδητοποιήσω πως το αξίωμα του Σατανά «τα καλά παιδιά έρχονται τελευταία» δεν είναι παρά μία πλάνη που χρησιμοποιεί ο Σατανάς ώστε να κάνει πλύση εγκεφάλου και να διαφθείρει την ανθρωπότητα. Αυτή η φράση χρησιμοποιείται ως δικαιολογία και εργαλείο από τη διεφθαρμένη ανθρωπότητα ώστε να συνεχίσουν να μάχονται ο ένας εναντίον του άλλου. Αυτή η φράση αντιτίθεται στην αλήθεια και μπορεί μόνο να διαφθείρει και να καταστρέψει την ανθρωπότητα. Αν ο άνθρωπος επιτυγχάνει τη θρέψη του από το δηλητήριο του Σατανά, αν ενεργεί σύμφωνα με τα αξιώματα του Σατανά, θα γίνεται μόνο όλο και πιο διεφθαρμένος και μοχθηρός. Θα είναι όλο και λιγότερο ανθρώπινος και θα αντιτίθεται όλο και περισσότερο στον Θεό, θα απομακρύνεται από τον Θεό. Δεν θα λάβει ποτέ τη σωτηρία του Θεού. Παντοδύναμε Θεέ, ορκίζομαι να καταβάλω κάθε μου προσπάθεια για τα λόγια Σου και για να επιδιώξω την αλήθεια, έτσι ώστε να μπορέσω να αναγνωρίσω τα πολλά διαφορετικά είδη του δηλητηρίου του Σατανά μέσα μου, να απαρνηθώ εντελώς τις πλάνες του Σατανά και να μην ενεργώ πλέον σύμφωνα με τα αξιώματα του Σατανά. Ορκίζομαι να αναζητώ το θέλημά Σου σε όλα τα ζητήματα και να ακολουθώ τον λόγο Σου, έτσι ώστε ο λόγος Σου να ριζώσει βαθιά μέσα στην καρδιά μου και να γίνει αυτός τα αξιώματα σύμφωνα με τα οποία θα κάνω πράγματα, τα πρότυπα με τα οποία θα μετρώ τον εαυτό μου. Άσε με να ζήσω σε απόλυτη συμφωνία με τον λόγο Σου.

Από Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου